To av Skandinavias mest spennende rockeband, Nektar og 1991, inntar Blå i Oslo 14. oktober!
Svenske Nektar har på rekordtid etablert seg som et av Skandinavias mest omtalte indierockband, med utsolgte konserter, kritikerroste album og tre nominasjoner til svenske Grammis.
Bergensbaserte 1991 kombinerer poprock, alternativ rock og grunge med høye gitarer og ærlige, melankolske tekster. Med referanser til band som Oasis, Weezer, Smashing Pumpkins og Pixies har de raskt markert seg som et spennende nytt navn på den norske rockscenen.
Sammen byr de på en kveld med sterke låter, rå energi og noe av det mest spennende som rører seg på den nordiske rockscenen akkurat nå.
Billetter i salg i dag kl. 13.00.
Dørene åpner: 19:00
ID: 20 år
CC: 350,- +avg.